CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

الاثنين، 23 يونيو 2008

قلبي وقفت دقاتة


قلبي وقفت دقاته . . . أول ما شافك قال الله

بين يوم وليله سرقتي حياته . . . ومن ساعتها مقدرش ينساه

اتعلم يسهر ويفكر . . . طول الليل من غير ما يقدرٌِ

انه وقع في الحب يا قلبي . . . والله لا يقدر

قلبي وقفت دقاته . . . أول ما شافك قال الله

بين يوم وليله سرقتي حياته . . . ومن ساعتها مقدرش ينساه

أه من حبك يا تاعبني . . . أرحمني ده هواك غلبني

وفبعدك قلبك عذبني . . . وأنا عارفك تقدر

قلبي وقفت دقاته . . . اول ما شافك قال الله

بين يوم وليله سرقتي حياته . . . ومن ساعتها مقدرش ينساه

أنا عايزك تفضل ويايا . . . وينور قلبك دنيايا

تمسك ايدي وتنسيني . . . كل اللي أسيته في هوايا

25 التعليقات:

ayoya bascota يقول...

هييييييييييييييه
انا اول حد يشوف الاغنيه

ايه الجمال د كله بس

بجد احساسك عالي اوي يا كريم و كلامك بيأثر فيا جدا و بيعيشني في المود بتاعه

بس خلي قلبك يفضل يدق عشان قلمك يفضل يكتب

تسلم ايدك و الكيبورد بتاعتك و مش تتاخر بقي علينا انا بقيت بستني كلماتك يظهر اني ادمنت

أحلام عمرنا يقول...

أيويا
ربنا يخليكي ليه
مبسوط اوي انها عجبتك
وأسف على التاخير
ربنا يخليكي ليه يا رافعه معنوياتي

RaRa يقول...

تغيب وبتيجى بحاجة أجمل من اللى قبلها طبعا بتخلينى فى شوق لكلامك دايما
أغنية جميلة اوووووووى كلمتها رائعة
والأجمل انك انت كاتبها

دمت دائما مبدع

مدحت محمد يقول...

ياسيدى ياسيدى

قلبك وقفت دقاته

طيب جبله حجر قلم طيب

ولا هوشغال بالطاقة الشمسية

هههههههههههههههههههههه

لا جامدة صح والله

كويس انك لاقتها تحت المكتب
ههههههههههههههههههههههههههههههههه

انت يابنى ابقى اهدى شويةفى الصور اللى انت بتحطها دى

هتخلينى انحرف كدة

أحلام عمرنا يقول...

رارا دايما معايا وجنبي في كل اغنيه
ربنا يخليكي ليه ويوفقك يا رب

أحلام عمرنا يقول...

دوحه يا خفه
بتتريق يا مدحت ماشي
حنشوف اخرتك وحشه اووي معايا
مرسي يل سيدي على تعليقك الجميل ده
انا جايلك

Aиgel يقول...

أحلام عمرنا ::

يتعطر المكان بروحك النقيّة
والتي تنساب رومانسية وعذوبة
لسحر كلماتك عذوبة حالمة
فماأجمل ان نحب وماأجمل أن نجد من يقدر هذا الإحساس والحب
يعطيك العـافيـة
ودي واحتـرامـي

أختك في الله ::
Angel Love

أحلام عمرنا يقول...

انجل
بصراحه انا بقف عاجز امام كلماتك وتعبيراتك
مش عارف اقولك ايه
بس انا حقيقي معجب باسلوبك
انا كمان بحبك في الله
دريم

أم فريده يقول...

كل لما اقرا حاجة عندك بتحسسنى برومانسية ضاعت ومش موجودة

بس معلش اعتب عليك فى حاجة انت اتكلمت على الحبيبة فى بعض ابيات
بصيغة المذكر وابيات تانية بالمؤنث
زى مثلا بين يوم وليلة سرقتى حياته
انا عايزك تفضل ويايا
يعنى متهيألى لو كان الصيغة ثابتة كان هيبقى افضل

وتحياتى لكلماتك الرقيقة واحساسك

أحلام عمرنا يقول...

ايمي نورتيني بجد
ومرسي لرايك الجميل
انا فعلا مخدتش بالي من حاجه زي كده
ومرسي لرأيك على بوستاتي
ويا ريت اشوفك كتير على مدونتي
دريم

كيكى عوووووو يقول...

عووووووووووووووووووووووووو انا جيت اتخديت
...............................
بتخوفنى بتقولى فى بوست جديد واحترسى..لا خوفت..مش تقول انك نزلت بوست جديد والله خشيت كدة....اتفاجا ببوست جديد..لا اتخديت..يامى اغمى علية
...............................
بجد البوست جميل جداااااااااااااااااااا تحياتى لاسلوبك...رائع..............
وتضحك علية تقول فى سرررررررررررررر....والله مفيش سررررررررررررررررر..انت بتشتغلنى صح..........................خد بقى اعوووووووووووووووووووووووو دى احسن

أحلام عمرنا يقول...

كيكي حبيبه قلبي
مرسي لردك السريع ليه
والسر الخطير هو هو هو هو
اللي حيجي كمان فتره
وانا اتخضيت اوووووووووي

كيكى عوووووو يقول...

عوووووووووووووووووووووو انا جيت تانى اتخديت تانى
...............................
على فكرة مفهمتش اى حاجة من تعليقك عندى...يعنى بعد اذنك لو جيت وو اضحت....قصدك اية فى نهاية التعليق...
فكك منى....اوك
......................
انا بجد والله كرهت السرررررررررر

كيكى عوووووو يقول...

عوووووووووووووووووووووووو
............................
انت فين
انت تهت تانى ولا اييييييييييييييييية
ابقى طمنى
دومت بالف صحة وخيررررررررررررررررررر

عمرو وجيه يقول...

السلام عليكم

أحلام عمرنا انت عاوز تقرى اكتر عشان تظبط بس بعض الالفاظ


ده راى ويا ريت تقبله برحابة صدر


شكرا

Unknown يقول...

بصراحة كده
مدونتك وحشتنى جدا وكلامك الجميل فيها
احساسك حلو اوى يادريم بجد

بازعل اوى لماباغيب كده وافوت حاجات حلوة كده بس انا باعوض وباقرا اللى فاتنى
احسنت فى كل ماكتبت
تحياتى ليك

Radwa يقول...

بوست جامد
بس بوست احساس جديد اجمد منه
تحياتى
....................
سندريلا

أحلام عمرنا يقول...

كيكي
مرسي لسؤالك واهتمامك
انا بخير ربنا يخليكي ليه
انتي فاكهة المدونات
دريم

أحلام عمرنا يقول...

عمرو وجيه
انا مبزعلش من النقد بصراحه انا بكون مبسوط جدا لما الاقي حد يهتم بكلامي ويقولي على العيوب اللي فيه
اكيد ده عشان بيحب يشوف ليه كلمات افضل
مرسي لمرورك يا عمرو
دريم

أحلام عمرنا يقول...

توتا
وحشتيني اوووي وبقالك فتره محدش بيشوفك
متغبيش عني كتير اوي كده
اتمنى انك تكوني بخير دايما
دريم

أحلام عمرنا يقول...

سندريلا
شكرا لمرورك بجد ومبسوط اني في بوستات عجبتك فعلا
واتمنى انك تتابعيني دايما رأرائك
مرسي كتير ليكي
دريم

Aиgel يقول...

مساء الخير ..
أخبارك إيه ..؟؟ أنا جيت أسلم وأقولك أن ليك عندي واجب فياريت تنورني في المدونة وتاخده
عشان مزعلش
أوك
Angel Love

RaRa يقول...

أحلام عمرنا
يارب تكون بخير واتمنى انك تقبل التاج بتاعى وتجاوب عليه قريب

أختك
rara

أحلام عمرنا يقول...

مرسي ليكي يا رارا
انا حقبل التاج بتاعك
وربنا يخليكي ليا يا رب
اخوكي

أحلام عمرنا يقول...

angel
مرسي لسؤالك عليا
ربنا يخليكي ليه وحجيلك قريب