CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

الجمعة، 6 يونيو 2008

مش عارف


أنا بجد مش عارف مالي
مش عارف إيه اللي جرالي
كل حالي اتغير في ثواني
نفسي ارجع لحياتي من تاني
مين غير لي حالي
مين حيرلي بالي
أنا عمري ما كنت أتصور إني في يوم ابعد وأتغير
ما هو لازم فعلا اتغير كل حياتي بقت حاجه تحير
أنا بجد مش عارف مالي
مش عارف إيه اللي جرالي
كل حالي اتغير في ثواني
نفسي ارجع لحياتي من تاني
حاولت في يوم اقرب من نفسي اعرف كل اللي أنا عايزه ونفسي فيه
حسيت إني في عالم تاني عالم اخدني و وداني وتهت فيه
ازاي أرجع وأعيش من تاني
بعد اللي شفته في كل زماني
أنا بجد مش عارف مالي
مش عارف إيه اللي جرالي
كل حالي اتغير في ثواني

نفسي ارجع لحياتي من تاني

47 التعليقات:

RaRa يقول...

مساء الخير
يسعدنى ان اكون اول تعليق
كلماتك جميلة واحساسك عالى وأن شاء الله تعرف ايه غير حياتك وترجع لحياتك من تانى والى الامام دايما
ويارب مكنش ازعجتك بتعليقى على كلماتك

ربنا يوفقك دايما

ayoya bascota يقول...

كلمات جميله زي معودتنا دايما

ربنا يوفقك و الي الامام

و ان شاء الله تعرف ايه اللي غيرلك حالك و ترجع زي الاول و احسن

تقبل مروري المتواضع

مدحت محمد يقول...

انا عارف السبب على فكرة

Aиgel يقول...

يعجز لساني عن التعبير ؛؛ فما بمقدرتي إلا ان اكتب لك هذا الرد البسيط لاعجابي بخاطرتك

؛؛ كلمـــــــــات راائعـــــــة ؛؛
؛؛ إحســــــاس صـــــــادقـــــة ؛؛
؛؛ معـــــــاني جميلـــــة ؛؛

؛؛؛ اللــه لا يحرمنــــــا منك ؛؛؛

تقبل مروري ...
أنجل

أحلام عمرنا يقول...

ربنا يخليكي يا رارا دايما معايا في كل بوست ربنا يخليكي ليه

أحلام عمرنا يقول...

آيويا ربنا يكرمك يا رب وتنجحي ان شاء الله عارف اني تعبتك معايا اوي معلش استحمليني شويه
مرسي لتعليقك الظريف

أحلام عمرنا يقول...

مرسي يا دوحه على تعليقك
ومش عايز تشريد لم نفسك ماشي

أحلام عمرنا يقول...

انجل
نورتي مدونتي بجد ومبسوط اوي عشان البوست عجبك
ويا ريت تنزرينا دايما
مرسي ليكي مره تانيه

كوارث يقول...

كلام جميل يا باشا
بس ده ما يندرجش تحت بند الشعر
فلو كنت حررت نفسك من القافية كان هيبقى اجمل بكتير
ده رايي

أحلام عمرنا يقول...

كوارث
شكرا لمرورك بس ده مبسمهوش شعر
ممكن تقول عليها شعر غنائي
او اغنيه
هي مجرد كلمات اغاني
مرسي لمرورك وشرفتني بجد
ويا ريت ما تحرمني من زيارتك

PrInCeSS BeRy يقول...

حلوة ومعبرة ربنا يهديك وترجع لحياتك من تانى للامام دائما

أحلام عمرنا يقول...

مرسي ليكي يا بيري وربنا يكرمك
بجد انتي دايما متابعاني
وانا بعتبرك اخت ليه وربنا يوفقك

كلام على بلاطة يقول...

ايه العظمة دى
كلمات جميلة ومشاعر راقية
تحياتى

rtrcbh يقول...

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
آخى الكريم
لما أراك لم تشارك معنا فى حملتك إلى الآن ؟
أخي العزيز : هي حملتك هي لغتك ولغتي أذا لم نحافظ عليها نحن ونعمل على نشرها فمن يفعل ذلك ؟؟
أنا لا ادعوا إلى المثالية فى استخدام اللغة والأمر مفصل بالموضوع بالمدونة
وهى ليست دعوا لفرض قيود على كيفية التعبير عن الرأي فلك مطلق الحرية في هذا
أخي الحبيب أن مشاركتك في هذه الحملة سوف يكون احد أسباب نجاحها ونشر لغتك
ندعوا الى الاعتزاز بلغتنا ..أعلم انك تعتز بها ولكنى أدعوك الآن إلى نشر الأمر بين كل من تعرف وكل زوار مدونتك التي تدون بها وكل المنتديات التي تشارك بها
إلا أذا كنت غير مقتنع بالفكرة والحملة فلك مطلق الحرية في هذا واعتذر أذا كنت أطالت عليك
والسلام عليكم

drpharma يقول...

انت بجد فارس الرومانسيه

أحلام عمرنا يقول...

كلام على بلاطه
ربنا يخليك اخجلتم تواضعنا
كويس انها بجد عجبتك
يا رب كل كلماتتي تكون عجبتك فعلا

أحلام عمرنا يقول...

د/ أبو يحي
اول مره اشوف اعلان الحمله اللي بتعملها
لو كانت عن شنر اللغه العربيه زي ما فهمت
فاللغه دي جوانا فعلا وبنتكلم بيها بين اصحابنا
وصدقني هي مش بتضمحل اصلا موجوده جوانا
في كلمات بلغتنا احنا المصريين بيتكون معبره فعلا بالجوانا

أحلام عمرنا يقول...

drpharma
ربنا يخليك بجد واللقب ده انا بجد اعتز بيه
يا رب اشوفك كتير على مدونتي

walaa يقول...

ربنا يوصلك للطريق اللى انت عاوزه
تحياتى ولاء

أحلام عمرنا يقول...

شكرا ليكي يا ولاء
وحشاني تعليقاتك بجد
انتي فين بقالي كتير مشوفتكيش
ربنا يطمني عليكي

حمادة زيدان يقول...

كريم

احب ارمي التماسي عليك واقولك المدونة بتاعت رومانسية خلت قلبي نط من مكانه وقعد يعمل


دق دق دق دق دق دق دق دق دق دق دق دق

ياللا سلام احسسن نبضات قلبي زادت نبضتين

ههههههههههههههههههههههههههههههههههه

عروسة ننوسة يقول...

الكلمات دى تنفع اغنيه....بجد جميله

أية الشقية الشعنونة يقول...

شوف يا دريم
اوكريم
ايا كان يعنى
يا اما عقلت او حبيت وفى الحالتين كويس انك اتغيرت المهم يكون للاحسن
تحياتى وبهنيك على مدونتك الذيذة

أحلام عمرنا يقول...

اخي العزيز حماده
مرسي ليكي ولتعليقك
ويا عم سيب قلبك ينط براحته المهم حاسب وخلي بالك هو حينط على فين حرس عليه كويس

أحلام عمرنا يقول...

عروسه ننوسه
شكرا لمروك
وكفايه اوي عندي انها عجبتك ربنا يكرمك

أحلام عمرنا يقول...

أيه الشقية الشعنونه
مرسي كتير لمرورك
صعب ان الواحد يحب بسهوله بعد الجرح اللي اتجرحه
او يمكن خايف يجرح حد تاني كفايه اني دوقت طعم الجرح ومحبش حد يكون في مكاني
ربنا يخليكي يا آيه
وشكرا لمرورك

كيكى عوووووو يقول...

اية التشائم دة
انا برضوا الى متشائمة هههههههههههه
لا بجد كلمات جميلة ومعبرة وان شاء الله
ترجع لحياتك من تانى
انت نسيت العنوان ولا اييية
فكك من اى حد مضايقك ..وان شاء الله ترجع وانت احسن
وعلى فكرة انا مش متشائمة زى ما انت فاكر..يعنى حبة كدة وحبة كدة..المشكلة ان احلامنا بقيت ملك لغيرنا ومسخصرينا حتى نحلم ان نسافر نحب نكون حاجة
احلام مستحيلة خصوص لو كنت بنت
وعلى فكرة انت لو كنت بصيت بصة ولا اتنين على مدونتى..هتشوف حاجة غيرة كدة خالص بس هو حظ مش اكتررررررروى فكك وعلى فكرة انت نص اسمى...تحياتى ليك ولكلماتك

كيكى عوووووو يقول...

اةةةةةةةةةةةةةة
نسيت اقول عوووووووووووووووو
اتخديت

أحلام عمرنا يقول...

يخربيت دماغك يا كيكي
والله انتي عسل
وانا حبيت مدونتك اوووووووي
ربنا يكرمك يا رب

كيكى عوووووو يقول...

عووووووووووووووووو انا جيت
سررررررررررر ايييييه..بيب بيب
سررررررررررررر اية هييييييييييىة
فى سرررررررررررررررررر
انا عايزة اعرف اية سرررررررررررر

شوقتنى..سررررررررر
اييييية..بسرعة ردعلية
هييييييية فى سر...
بليز شيلى كلمة الى بالنجليزى
سررررررررررررررررررر..

أحلام عمرنا يقول...

ههههههههه
حقولك السر كده قدام الناس
مش حيبقى سر لازم نكون لوحدنا
انيت مش شايفاهم ازاي بيبصوا علينا مستنين يعرفوا في ايه

كيكى عوووووو يقول...

اييييييييييييييييييية
ياعم لية كدة فى كل تعليقاتك عايز تخرب بيتى كدة
براحة شوية علية...هو كلوا خراب خراب
انا جيت لوحدى ايييييية بقى السررررررررر
هتقول ولا لا
انجز واقول لم اجيب المصارعين اصحابى
وبلاش تخرب بيتى..لو قلت يخرب بيت عقلك اوك..لكن اهلى سبهم فى حالهم..اوك
انا شكلى هخرب المدونة دى لو مقلتش السر قول بقى والنبى..والنبى عارف لو طلع اى كلام....انت حررر..وقد ازعر من ازعر

بنت مصريه يقول...

ولا يهمك يا كريم
اتغير بس للاحسن
التغيير موجود بس المهم انه ميبقاش ف الباتجاه السىء
بوست جميل احييك
: http://no-religion-no-cry.blogspot.com/
هذه المدونه فورت دمى الرجاء الدخول عليها ووقف صاحبها عند حده افعل هذا من اجل اسلامك فهو يسىء للاسلام

كيكى عوووووو يقول...

عوووووووووووووووو
انا جيت تانى
السررررررررر
ايييييييييييية
بقى

أحلام عمرنا يقول...

يخرب بيت عقلك يا كيكي اتلمي شويه فضحتينا الناس كلها بتتفرج علينا
تعاليلي في مكان فاضي عشان محدش يسمعنا

أحلام عمرنا يقول...

بنت مصريه
اشكرك على كلامك الجميل
الواحد بيحاول يغير من نفسه مفيش حد بيعجبه حاله بس المهم انه يحاول يتغير للافضل مجرد المحاوله شيء كويس
ربنا يكرمك

أحلام عمرنا يقول...

عووووو ايه احنا داخلين فيلم رعب
عيب كده
قلتلك حيبقى بيني وبينك

كيكى عوووووو يقول...

مش هتقول السرررررررررررررررر
احسن

أحلام عمرنا يقول...

كيكي
مبجبش المحايله
حجيلك وأقولك السر
بس ما يوصلش لحد

نونو يقول...

حلو اوى انت فعلا احساسك عالى جداااا
ربنا معاك عايزين حاجة حلوة تانية كمان
طمع صح ؟

أم فريده يقول...

اتمنى ان يكون التغيير دة للاحسن والحال اللى مش عارف مالة مش يكون من تعب لو الرومانسية عنوانك انسى اى شئ يبعدك عنها لانها قليلة فى الزمن دة بس مش بتتعب القلب فكون كما انت وانسى كل اللى شوفتة فى زمانك

وتحياتى

كيكى عوووووو يقول...

عوووووووووووووووووووووو
انا جيت اتخديت
.......................
انت لسة تايهة يابنى.....مفيش بوست جديد
.........................
وكمان مش عايزة اعرف السرررررررررررررررررررر
عووووووووووووووووووووووووووووووووووو

مدحت محمد يقول...

ههههههههههههههه

عارفة ياكيكى

البيه ده كتب الاغنية وانا معاه فى الشغل

ولما روح بيبص فى جيوبه لقاها ضاعت هههههههههههه

أحلام عمرنا يقول...

نونو ربنا يخليكي ده من أصلك بجد احرجتيني بذوقك وان شاء الله الغنوة الجديدة نازله
استعدي

أحلام عمرنا يقول...

دعوة للحب
اتمنى اني اتغير فعلا
وابقي للاحسن
ساعات الانسان بيعمل حاجات كتير هو بيندم عليها بعد كده ويحاول يبعد عنها
وساعات بيعمل حاجه عشان يتعذب وهو عارف ان اخر العذاب ده جرح بس ساعات العذاب ده بيكون حلو غي لذه

أحلام عمرنا يقول...

كيكي
مش حقولك السر وفي بوست جديد
واحترسي

أحلام عمرنا يقول...

واد يا دوحه لم نفسك
حتفضحني كده عيني عينك