CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

الأربعاء، 2 يوليو 2008

تــــــــــــــــــــــــــاج


وصلني تاج من ارق إنسانه واعز إنسانه إلي قلبي
مرسي ليكي يا رارا
1- أذكر أحلاما تخص ماضيك كنت هتتخلى عن إيه فيها
وهتتمسك بأيه لحد دلوقتى ؟
زمان كنت بحلم أني أكون شخص مشهور وأكون محبوب من الناس كلها وكنت باتمنى إني أرتبط بإنسانه تحمل بداخلها كل معاني الرومانسية
الحمد لله انا محبوب من ناس كتير يعني محدش بيزعل مني ولا بحب أضايق حد
وارتبط بإنسانه انا حبيتها بجد وكنت بتمنى إنها تشاركني حياتي لكن محصلش نصيب , ربنا يوفقها في حياتها وحاليا انا تخليت عن حلم الارتباط ده بإنسانه رومانسية اعتقد انه حيكون ارتباط تقليدي مش أكتر من كده
2- أذكر أحلاما تخص مستقبلك وماتتمناه منه ؟
أتمنى أني أعيش حياه مستقره في ظل الظروف المحيطة بنا لكن أنا بحاول على قد ما اقدر لكن في ظل الظروف دي الأمل أصبح ضعيف
ربنا يسترها علينا
3- أذكر شخصين -على الأقل- متواجدين فى حياتك
كنت تتمنى وجودهم من قبل ؟

أختي رارا كنت أتمنى إنها تكون جنبي من زمان اوووووي ومدونتي دي عشان بحب أقول كل اللي بحب احكيه عن حياتي وكل اللي بحس بيه
4- أذكر شخصين غير متواجدين فى حياتك
وتتمنى وجودهم مستقبلا في حياتك وحياة أولادك ؟
كنت أتمنى وجود الحب في حياتي بتمناه لأولادي

5- أمرر التاج إلى ......
Angel – totaaa - مدحت محمد

24 التعليقات:

أية الشقية الشعنونة يقول...

يارب يا كريم تحقق كل احلامك
الكبيرة والصغيرة
بالتوفيق ديما يارب

أحلام عمرنا يقول...

مرسي ليكي يا آيه
وشكرا لمرورك

RaRa يقول...

دريم
أحلامك جميلة وربنا يحققلك كل أحلامك
ويكرمك ببنت الحلال اللى تخاف عليك وتصونك
والله انت اخويا بجد وغالى عليا اوى
واتمنالك كل خير
وربنا يوفقك دايما

أحلام عمرنا يقول...

مرسي يا رارا اوي على كلامك الجميل ده
وبشكرك على التاج
وربنا يخليكي ليه

Aиgel يقول...

مساء الورد

أنا شخصياً ... وأحرفي .... وكلماتي ...
نقف إحتراماً لشخصك الكريم ....

ولأحلامك البسيطة وإن شاء الله ربنا يحققلك كل ما يتمناه قلبك وكل ما يرضاه الله لك

وربي يسعدك سعادة الدارين


أشكرك من كل قلبي على إهدائك ليا التاج
وإن شاء الله هنزله قريب بس هأجله شويه طبعا ده بعد إذنك
لأني لسه كنت نزله واجب وكمان لسه منزلة قصة بسيطة وأتمنى تبقى تنورني وتقولي رأيك فيها

Angel Love

مدحت محمد يقول...

ميرسى على التاج ياقمر

أحلام عمرنا يقول...

angelاهلا انجل مرسي لقبولك التاج ربنا يكرمك وان شاء الله شوف قصتك الجميله
وانا متاكد انها حتكون قصه جميله لانك موهوبة بجد

أحلام عمرنا يقول...

اي خدمه يا دووووحه
ربنا ما يحرمك مني

كيكى عوووووو يقول...

عوووووووووووووووووووووووووووووووووو انا جيت اتخديت
..............................
اةةةةةةةةةةةةةةةةةةةة..لس فاكررررررررررررررررر ..بس على العموم انا انا اجدع منك 100 مرة..
................................
ولولة ظروفك كنت قتلتك......
..........................
مدحت كان بيقولك ولا لاااااااااا
والا كان بيضحك علية
...........................
وعارفة كمان اخررررررررررر الاخباااار
على يوم الخميس..والله متخفش او تقلق ربك
كبيرررررررررررررررررررررررررررررررررر...الحمد الله احمد ربنا على كل شئ
.............................
انا مكنتش بعلق هنا..علشان قلت اكيد مش فاضى كنت بروح اقول كلامى لمدحت وصلك الكلام
...............................
قولى..وصلك ولا لاااااااا
والله اروح اضرب مدحت الى معقدنى فى عشتى
كل شوية ينزل بوست كل شوية
............................
بس العموم انت افنكرتنى اخرررررررررر واحدة
.............................
اةةةةةةةةةةةةةةةة
احلامك..واقعية ربنا يسعدك وتحققها
هترتبط ارتباط اتقليدى..يلا على بركة الله
هجوزك تفيدة..وانا اجوز برعى..ونعمل الفرح فى يوم واحد
على بركة الله...........
.
......................
المهم انت بخيرررررررررررررررر
ياااااااااارب على طول
الله يكون فى عون مامتك
...........................
يوم الخميس اسال هنا ولا عند مدحت
............................
ونبى قولى بقى السرررررررررررررررر
بالله عليك....هموتك
على فكرة بتشتغلنى صح....
على العموم دومت بخيرررررررررررررررر
عووووووووووووووووووووووووووووووووو

أحلام عمرنا يقول...

كيكي
حبيبه قلبي وحبيبة المدونين كلهم
بصراحه انتي عليكي خفة دم محصلتش
ربنا يخليكي ليه
وربنا يعدي الأيام دي على خير
ادعيلي بجد

كيكى عوووووو يقول...

عووووووووووووووووووووووووووو
انا جيت تانى اتخديت تانى
............................
ادعيلك بجد؟
امال يا واد كل الدعاء..دة اونطة ولا ايييييييييييييييييييييية..
انا بدعيلك والله من قلبى..من معميق معميق قلبى..................
...............................
والله لحط فى بقك شطة واضربك اةةةةةةةةةةةةةةةةة
..........................
هجاى تانى يوم الخميس اسال...
ان شااااااااااااااااااء
الله خيرررررررررررررررررررررر
ربك كبيرررررررررررر
اوووووووووووووووووووووووى
.............................
الحمد الله على كل شئ
.............................
عووووووووووووووووووووووووووووو

Unknown يقول...

هاى ياكريم ازيك
احلامك حلوة اوى وبسيطة اوى ويارب تحقق كل اللى بتتمناه
ويوفقك ويكرمك يارب
وميرسى على التاج اوى ياافندم انا اول مرة حد يبعتلى تاج فلك ان تتصورد مدى فرحتى
متشكرة اوى ليك ياكريم

سلامى ليك

أحلام عمرنا يقول...

كيكي ربنا يكرمك يا رب ويخيليكي ليه
انتي سكر بجد

أحلام عمرنا يقول...

توتاااااااا
ربنا يكرمك بجد انتي عسل بجد وطيبه جدا
وانا بحب اشوف تعليقاتك عندي وبحب اتابع الي بتكتبيه
يا ريت تردي على التاج ده عشان عايز اشوفه بجد

كيكى عوووووو يقول...

عووووووووووووووووووووووووووووو
...............................
اسفة بجد على التاخيررررررررررررر
النهاردة الخميس
ايييييييييييييييييييييية
الى حصل ارجوك طمنى
.............................
اةةةةةةةةةةةةةةةةةةة
صحيح تقصد اييييييييييييية
اهتمى بنفسك...من ناحية ايييييييييييية
بالظبط.
...........................
رد و اوعى تطنشينى
............................
على العموم متخفش والله خيررررررررررررررررر..ربنا يشفى كل مريض
.............................
ممكن طلب تشيل الكلمة الى بلنجليزى
..........................
دومت فى حفظ الرحمن
عووووووووووووووووووووووووووو

RaRa يقول...

جيت اطمن عليك
وانا فى انتظار جديدك
ولك عندى واجب تعالى خدوه

كيكى عوووووو يقول...

عووووووووووووووووووووووووووو
...........................
اييييييييييييييييييييية دة هو مدحت بيضحك علييييييييييية
فين القصيدة الجديدة دى
..............................
والله متقلقش ربك كبيررررررررررررر
اووووووووووووووووووووووى..
الحمد الله على كل شئ
..........................
لو هتعبك...اول ما تنزل البوست الجديد تعالى قولى...
ربنا يحفظك ويسعدك على طولللللللللللل الخط
..........................
واخوك فى حفظ الرحمن...
عووووووووووووووووووووووووووووو

أحلام عمرنا يقول...

كيكي يا مجنناني ارحميني شويه وسمعت عنك خري وحش اوي
انا بصراحه اتصدمت
ازاي انيت تعملي حاجه زي كده
قال ايه معندكيش ايميل
ليييييييييييه

أحلام عمرنا يقول...

رارا مرسي ليكي كتير وانا حقبل الواجبي واروح اشوف ايه هو
حاسس انه اتبعتلي قبل كده
وانا لسه مردتش عليه وبالأخص من الاخت أنجل

ayoya bascota يقول...

ربنا يوفقك يا كريم و تحقق كل احلامك

كيكى عوووووو يقول...

عووووووووووووووووووووووو
............................
انا مجاننك؟
ماشىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى
ماشىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى
انا هرحمك منى خااااااااااالص...
...............................
اخوك بس يخف ومش هتشوف وشى خالللللللللص...وكمان انا بسالك لية
...............................
مدحت احسن منك 100 مرة وبيطمنى..
..............................
ربنا يحفظوا ويشفئ ...ويشفى كل مريض ياااااارب
الدعوة دى لاخوك مش انت
دائم فى حفظ الرحمن الهم ما امين
..................................
احسن
ولا يهمنى....................
................................
اخوك بس حيشنى عنك
عووووووووووووووووووووووووووو

M.a.r.y.o.o.o.m يقول...

ربنا يحقق كل اللي تتمناه
مدونتك رقيقه جداً

Aиgel يقول...

انتظرونا قريبا في
(( خمسة لقلبك ))
مع
Aaya & Angel


http://5toyourheart.blogspot.com

ayoya bascota يقول...

ايه يا كريم مش هتنزل حاجه جديده

انت بتتقل علينا يعني