CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

الأحد، 6 أبريل 2008

أيام من عمري


أيام من عمري عدت **** أيام من عمري فاتت

وانا لسه بدور عنك **** ولسه مش لائيكي

يا مين يوصفلي حاله . . . ويطمني عليه

ويقوله حبيبي أرجع قلبي . . . ميت عليك

يا حبيبي خلاص كفايه . . . ومتتقلش عليه

انا كنت من البداية . . . حبيبك وانت ليه

أيام من عمري عدت **** أيام من عمري فاتت

وانا لسه بدور عنك **** ولسه مش لائيكي

يا ليل أرحم عنيه وكفايه شوقي ليه

دي عنيك يا ليل شاهده على خوفي وحبي ليه

ما تسبني يا ليل في حالي . . . ومتسألش عليه

أنا راضي باللي جرالي . . . قدري ومكتوب عليه

أيام من عمري عدت **** أيام من عمري فاتت

وأنا لسه بدور عنك **** ولسه مش لائيكي

19 التعليقات:

PrInCeSS BeRy يقول...

جامدة مووووووت احساس عالى اوى فى البحث عن مجهول او بحث عن شريك ضاع

أحلام عمرنا يقول...

شكرا يا رخمه على الكومنت الظريف ده

semsema يقول...

الله ينور عليك

ميه ميه والله

كلام حلو جدا

تحياتى

WhItE HeArT يقول...

كلام جميل واحساسه عالي

تحياتي

Rania Lelah يقول...

و ليه ما تسيب الليل يفكرك
دة احسن حاجة فى الحب هو عذابه و سهر الليل

مشاعرك حلوة قوى بجد
ابدعت

تحياتى

أحلام عمرنا يقول...

شكرا ليك يا صاحب القلب الأبيض

أحلام عمرنا يقول...

شكرا اوي ليكي يا رانيا على زيارتك

دعاء مواجهات يقول...

خدها منى بلاااش تدور

وسيب السيناريو يمشى طبيعى فى طبيعى

تقبل مرورى كلامك جامد فعلا

walaa يقول...

جميله كلاماتك بس العمر هيعدى كده وانت بتدور عليه ولا يمكن بتدور على الحب ومش لاقيه
على العموم يارب تلاقى حبيبك وتتهنى بيه
تحياتى ولاء

فرنسا هانم يقول...

اول زياره
واول تعليق عندك تحياتى لك ولمدونتك
وسيبك من اللى فات ودور كتير يمكن تلاقى مرادك
بس نصيحه دور فى حته نور

أحلام عمرنا يقول...

مشكور يا دعاء لزيارتك وارجو انك تكريرها
سعيد جدا بمعرفتك

أحلام عمرنا يقول...

ربنا يخليكي ليه يا ولاء دايما معايا في كل موضوع بنزله ربنا يخليكي ليه يا رب

أحلام عمرنا يقول...

فرنسا هانك بشحمها ولحمها المدونة نورت
سعيد جدا بمعرفتك
وربنا يحبب فيكي خلقه يا رب
ويا ريت اشوفك على مدونتي كتير
نورتيني بجد

Malk Almasria يقول...

اولا

اشكرك لزيارتك مدونتى المتواضعة ومرسى للمجاملة

وسرتنى جدا زيارتى لمدونتك وبجد شغل جامد جدا

بالتوفيق

ملك المصرية

أحلام عمرنا يقول...

شكرا لكي يا ملك وانا سعيد جدا بمعرفتك وزيارتك

مدحت محمد يقول...

حلوة يادريم

Unknown يقول...

كلامات جميلة اوى يادريم
وماتدورش سيه هوا اللى يجى
البحث متعب ودايما بلا نتائج
سلامى ليك

أحلام عمرنا يقول...

شكرا يا توتا وربنا يخليكي ليه

نقطة تحول يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.